Mandje - 0
Totaal : € 0,00
Winkelmandje is momenteel leeg!

Veel gestelde vragen

Onderstaand vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
 
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

    Op al onze producten geven wij 2 jaar garantie. Wilt u na deze 2 jaar aanspraak maken op garantie op grond van de te verwachte levensduur van een product dan zult u dit zelf met desbetreffende fabrikant moeten oplossen. Wij kunnen hierin wel voor u bemiddelen. U kunt hier de Flyer gebruiksduurverwachting van UNETO-VNI raadplegen
  • Ik wil mijn product retourneren (Herroepingsrecht)

    U kunt als consument een product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na levering retourneren, echter er zijn wel enkele criteria waar aan moet worden voldaan. Verzendkosten voor retour zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst van uw retour storten wij het aankoopbedrag en de verzendkosten (exclusief retourkosten)  terug binnen de daarvoor gestelde wettelijke termijn. Let op: herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke bestellingen.
  • Mijn product is defect

    Indien uw product defect is gegaan binnen de garantietermijn van 2 jaar, zullen wij de reparatie kostenloos (laten) uitvoeren. Indien een product defect is buiten de garantietermijn zullen wij u na diagnose een prijsopgave doen. Mocht u niet willen overgaan tot reparatie dan berekenen wij de diagnosekosten door. 
  • Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

    Vrijwel alle producten leveren wij uit voorraad. Omdat het vaak om kwetsbare electronica gaat verzenden wij deze via onze partner GLS. De levertijd bedraagt hierdoor 2 tot 3 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Ja, dat is mogelijk. U kunt het product ophalen in onze showroom (nadat wij u bericht hebben dat uw bestelling klaar staat) of bij een van de 700 GLS Pakketshops. (Dit kunt u opgeven zodra u de GLS Track&Trace per email heeft ontvangen).
  • Nadat je van ons Track&Trace per email hebt ontvangen

    Je kunt met de FlexDelivery-Service van GLS kosteloos een alternatieve afleveroptie selecteren: Aflevering bij een GLS PakketShop naar keuze - je bepaalt zelf wanneer u de zending ophaalt. Aflevering op een andere datum, eventueel bij je directe buren. Dit kan tot 23:59 uur op de dag dat je Track&Trace ontvangen hebt.

Beoordeel ons

Aanmelden nieuwsbrief
Uw emailadres wordt niet gedeeld met derden.